HAKKIMIZDA
FCTU PROFESYONEL TESİS YÖNETİMİ
HAKKIMIZDA
FCTU, tesis yönetiminde olağanüstü hizmet, güven ve konfor demektir.
Tesis yönetimine özel olarak hazırlanmış CRM programının kullanımı sayesinde bütçeye sadık kalınarak yıl içinde ekstra para toplanmamasından, yıl sonunda bütçenin eksik vermemesine, şikayet ve önerilerin en kısa sürede dikkate alınarak çözümlenmesinden, her tesisi tek tek kontrol eden operasyon ekiplerine, yılda en az iki defa müşteri memnuniyeti için anket yapılmasından, tüm bu hizmetleri veren özel eğitimli departman personeline kadar FCTU, tesis yönetiminde mükemmelliğin zirvesidir.
Teslim sonrası tesislerin emlak değerlerini korumak, kaliteli hizmet verebilmek amacıyla güvenlik, temizlik, teknik destek, sekretarya, vale, concierge gibi hizmetleri kapsayan tesis yönetimi hizmetini içermektedir. Daha yaşanabilir ortamlar yaratmak ve tesis değerlerinin korunması için, profesyonel yönetim ve uzman personel kadrosuyla hizmet etmekteyiz.
Tesisin teknik, sosyal ve çevresel analizini yaparak, ihtiyaç ve taleplerinize en uygun yönetim modelini tasarlıyoruz. Sunulacak hizmetlerimizi belirlediğimiz yıllık işletme planı ve bütçesine göre uygulamaya başlıyoruz.
VİZYONUMUZ
* Profesyonel Tesis Yönetimi Sektöründe Lider Olmak, Yüksek memnuniyet anlayışı ile; Dürüst, Şeffaf, İlkeli, Disiplinli Personel İle Ulusal Platformda Sektörün Tercih Edilen Markası Olmak,
* Profesyonel Yönetim Sektörü ile İlgili Ülkemizdeki Gelişmeleri Yakından Takip Edip, Kendi Yönetim Politikamıza Adapte Etmek. •
* Sektöre Yeni Fırsatlar Sunan Teknolojik Gelişmelerin Işığında, Tüm Ülke Çapında Yapılanmasını Tamamlamış ve Hizmetlerini Çeşitlendirmiş Olmak,
* Proje Bazında Sıfır Hatayla Çalışmak ve Hizmet Verilen Yerlerde Müşteri Memnuniyetini En Üst Seviyeye Çıkarmak,
* Sürekli Kendini Geliştiren Kurumsal Bir Şirket Olmak,
* Profesyonellikten Ödün Vermeden, Kalite Yönetim Sisteminin Her Altı Ayda Bir İyileştirme Çalışmalarını Yapmak ve Kalite Standartlarını Yükseltmektir.
MİSYONUMUZ
* Ülkemizin Profesyonel Yönetim Hizmetleri Alanındaki İhtiyaçlarına Katkıda Bulunurken, Memnuniyet Artırıcı Tüm Çözümleri Üretmek ve Bu Çözümleri Disiplinli, Özenli ve Kaliteli Hizmet Anlayışıyla Tesislerimizde Yaşayanlarının Yararına Sunmak,
* Şirket İlkelerine Bağlı, Ortak Hedefler Konusunda Hemfikir, Verdiği Sözü Şartlar Ne Olursa Olsun Yerine Getiren, Çevreye Duyarlı ve Sosyal Sorumluluk Bilincine Sahip Dinamik Bir Ekiple, Müşteri Memnuniyeti Esas Alınarak Profesyonel Yönetim Hizmetlerine En Yüksek Katkıyı Sağlamak,
* Özel Olmak, Güvenilir Olmak, Farklı Candan Tutkulu ve Uzman Olmak,

Haluk ARAS
YÖNETİM KURULU BAŞKANI
17 yıl önce bizzat gayrimenkul danışmanlığı yaparak başladığım Gayrimenkul Sektöründe önemli olanın: İşine odaklanmak eğitime önem vermek prensipli çalışmak. yaptığın işi farklılaştırmak müşterilerine kıymet vermek hizmet kalitesini sürekli olarak yükselterek sektöre’ yeni gelişmelere süratle ayak uydurmak olduğunu gördüm.
Sektörümüzde elde ettiğimiz başarı, sadece bizim için değil, aynı zamanda gelecekteki nesiller için de bir ilham kaynağı olmayı sürdürecek!
17 yılın ardından ulaştığımız bu başarıda; içtenliğimiz, tutkumuz ve uzmanlığımızla sevgi ve güven dolu izler bırakmaya devam ediyoruz.
Gülçin BEKEM
CEO / FOUNDER
17 yıl önce bizzat gayrimenkul danışmanlığı yaparak başladığım Gayrimenkul Sektöründe önemli olanın: İşine odaklanmak eğitime önem vermek prensipli çalışmak. yaptığın işi farklılaştırmak müşterilerine kıymet vermek hizmet kalitesini sürekli olarak yükselterek sektöre’ yeni gelişmelere süratle ayak uydurmak olduğunu gördüm.
Sektörümüzde elde ettiğimiz başarı, sadece bizim için değil, aynı zamanda gelecekteki nesiller için de bir ilham kaynağı olmayı sürdürecek!
17 yılın ardından ulaştığımız bu başarıda; içtenliğimiz, tutkumuz ve uzmanlığımızla sevgi ve güven dolu izler bırakmaya devam ediyoruz.


Kemal GÖLPEK
TESİS YÖNETİMLERİ GENEL MÜDÜRÜ
Deniz Kuvvetleri Komutanlığı’nda 32 yıl boyunca farklı görevlerde bulunarak disiplin, liderlik ve yönetim alanlarında önemli deneyimler edindim ve 2013 yılında emekli oldum. Aynı yıl FARPLAS A.Ş.’de İdari İşler Takım Lideri olarak göreve başlayarak 2015 yılına kadar idari süreçlerin yürütülmesi ve ekip koordinasyonundan sorumlu oldum. 2015 – 2018 yılları arasında çeşitli firmalarda bina ve tesis yönetimi alanında çalışarak bu alandaki saha tecrübemi geliştirdim.
2018 yılından itibaren BİZ Şirketler A.Ş. bünyesinde Ege Bölge Müdürü olarak görev yaparak, AVM ve tesis yönetimi süreçlerinin yönetilmesi, operasyonel faaliyetlerin takibi ve ekip liderliği konularında sorumluluk üstlendim.
Edindiğim bilgi, birikim ve tecrübelerimi, FCTU’nun gelişimi ve sürdürülebilir büyümesine katkı sağlamak için değerlendirmeyi hedefliyorum.
Ahmet UÇAL
TESİS YÖNETİMLERİ GENEL MÜDÜR YARDIMCISI
1967 yılında Elazığ ilinde doğdum. İlk, orta ve lise öğretimimi burada tamamladım. 1985 yılında Hava Kuvvetleri Komutanlığı bünyesinde hizmete başladım ve 26 yıl çalışmayı müteakip, 2011 yılında emekli oldum.
2016 yılında gerekli eğitimleri tamamladıktan sonra, FCTU bünyesinde “Site Müdürü” olarak çalışmaya başladım.
2024 yılı itibarıyla FC Trust Union Profesyonel Tesis Yönetimi “Genel Müdür Yardımcısı” olarak görevlendirildim.
AÜ İşletme Fakültesi mezunuyum. SEVİYE-6 Tesis Yöneticiliği sertifikasına sahibim.
Evli ve 2 çocuk babasıyım.
Mesleki Yeterlilik Belge No: YB0217/18UY0354-6/00/19



Ayşe SEKİ ÖNCÜL
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİCİSİ
1983 yılında İzmir’de doğdum. Evli ve 1 çocuk annesiyim. Ege Üniversitesi Tekstil Bölümü, Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi Kamu Yönetimi Mezunuyum. 2004 ve 2010 yılları arasında Tekstil sektöründe ihracat firmalarında QC olarak, 2010 ve 2020 yılları arasında da güvenlik firmalarında İnsan Kaynakları Yöneticisi olarak görev aldım. 2020’den bu yana FCTU Tesis Yönetim Şirketi’nde İnsan Kaynakları Yöneticisi olarak görev yapmaktayım.
Sektörümüzde elde ettiğimiz başarı, sadece bizim için değil, aynı zamanda gelecekteki nesiller için de bir ilham kaynağı olmayı sürdürecek!
Can VARIŞ
ŞİRKET AVUKATI
Ben Avukat Can Varış. Varış Hukuk & Danışmanlık Bürosunun 2019 yılından beri kurucu ortağıyım. Meslek hayatımın 8 yılı İstanbul ve 4 yılı İzmir olmak üzere 12. yılındayım. Gayrimenkul Hukuku, Miras Hukuku, İş Hukuku, Ticaret Hukuku ve Kat Mülkiyeti Hukuku alanlarında aktif olarak faaliyet göstermekteyim. İstanbul ve İzmir’de birçok gerçek ve tüzel kişiye danışmanlık hizmeti vermekteyim. 2020 yılından beri FCTU ailesine hukuki danışmanlık hizmeti vermeye devam ediyorum. Birçok sivil toplum örgütü ve dernekte aktif üyeyim.
