HAKKIMIZDA

FCTU PROFESYONEL TESİS YÖNETİMİ

HAKKIMIZDA

FCTU, tesis yönetiminde olağanüstü hizmet, güven ve konfor demektir.

Tesis yönetimine özel olarak hazırlanmış CRM programının kullanımı sayesinde bütçeye sadık kalınarak yıl içinde ekstra para toplanmamasından, yıl sonunda bütçenin eksik vermemesine, şikayet ve önerilerin en kısa sürede dikkate alınarak çözümlenmesinden, her tesisi tek tek kontrol eden operasyon ekiplerine, yılda en az iki defa müşteri memnuniyeti için anket yapılmasından, tüm bu hizmetleri veren özel eğitimli departman personeline kadar FCTU, tesis yönetiminde mükemmelliğin zirvesidir.

Teslim sonrası tesislerin emlak değerlerini korumak, kaliteli hizmet verebilmek amacıyla güvenlik, temizlik, teknik destek, sekretarya, vale, concierge gibi hizmetleri kapsayan tesis yönetimi hizmetini içermektedir. Daha yaşanabilir ortamlar yaratmak ve tesis değerlerinin korunması için, profesyonel yönetim ve uzman personel kadrosuyla hizmet etmekteyiz.

Tesisin teknik, sosyal ve çevresel analizini yaparak, ihtiyaç ve taleplerinize en uygun yönetim modelini tasarlıyoruz. Sunulacak hizmetlerimizi belirlediğimiz yıllık işletme planı ve bütçesine göre uygulamaya başlıyoruz.

VİZYONUMUZ

* Profesyonel Tesis Yönetimi Sektöründe Lider Olmak, Yüksek memnuniyet anlayışı ile; Dürüst, Şeffaf, İlkeli, Disiplinli Personel İle Ulusal            Platformda Sektörün Tercih Edilen Markası Olmak,

* Profesyonel Yönetim sektörü ile ilgili Ülkemizdeki gelişmeleri yakından takip edip,  kendi yönetim politikamıza adapte etmek. •

* Sektöre Yeni Fırsatlar Sunan Teknolojik Gelişmelerin Işığında, Tüm Ülke Çapında Yapılanmasını Tamamlamış, Hizmetlerini Çeşitlendirmiş,

* Proje Bazında Sıfır Hatayla Çalışmak ve Hizmet Verilen Yerlerde Müşteri Memnuniyetini En Üst Seviyeye Çıkarmak,

* Sürekli Kendini Geliştiren Kurumsal Bir Şirket Olmak,

* Profesyonellikten Ödün Vermeden Kalite Yönetim Sisteminin Her Altı Ayda Bir İyileştirme Çalışmalarını Yapmak Ve Kalite Standartlarını Yükseltmektir.

MİSYONUMUZ

* Ülkemizin Profesyonel Yönetim Hizmetleri Alanındaki İhtiyaçlarına Katkıda Bulunurken, Memnuniyet Artırıcı Tüm Çözümleri Üretmek ve Bu Çözümleri Disiplinli, Özenli ve Kaliteli Hizmet Anlayışıyla Tesislerimizde Yaşayanlarının Yararına Sunmak,

* Şirket İlkelerine Bağlı, Ortak Hedefler Konusunda Hemfikir, Verdiği Sözü Şartlar Ne Olursa Olsun Yerine Getiren, Çevreye Duyarlı ve Sosyal     Sorumluluk Bilincine Sahip Dinamik Bir Ekiple, Müşteri Memnuniyeti Esas Alınarak Profesyonel Yönetim Hizmetlerine En Yüksek Katkıyı           Sağlamak,

*  Özel Olmak, Güvenilir Olmak, Farklı Candan Tutkulu ve Uzman Olmak,

UZMAN

KADROMUZ

Gülçin OKAY

YÖNETİM KURULU BAŞKANI

17 yıl önce bizzat gayrimenkul danışmanlığı yaparak başladığım Gayrimenkul Sektöründe önemli olanın: İşine odaklanmak eğitime önem vermek prensipli çalışmak. yaptığın işi farklılaştırmak müşterilerine kıymet vermek hizmet kalitesini sürekli olarak yükselterek sektöre’ yeni gelişmelere süratle ayak uydurmak olduğunu gördüm.

Sektörümüzde elde ettiğimiz başarı, sadece bizim için değil, aynı zamanda gelecekteki nesiller için de bir ilham kaynağı olmayı sürdürecek!

17 yılın ardından ulaştığımız bu başarıda; içtenliğimiz, tutkumuz ve uzmanlığımızla sevgi ve güven dolu izler bırakmaya devam ediyoruz.

Mesleki Yeterlilik Belge No: YB0053/17UY0333-5/00/2812

Tezcan OKAY

YÖNETİM KURULU BAŞKANI YARDIMCISI

İzmir doğumluyum ve evliyim, iki kız babasıyım. Çınarlı Makine Ressamlığı mezunuyum. Yaklaşık 10 yıl boyunca tekstil sektöründe imalat ve ihracat alanında çalıştım. Daha sonra ise 10 yıl boyunca turizm sektöründe butik otel işletmeciliği yaptım. FC Trust Union Emlak Hizmetleri Ltd. Şti.’de 17 yıldır ortak ve broker olarak hizmet vermekteyim.

FIRST CLASS TRUST UNION Ofisini İzmir ve Türkiye genelinde en bilinen ofislerden biri yapmak için çalışmaktayım.

Mesleki Yeterlilik Belge No: YB0053/17UY0333-5/00/2812

Hüsamettin Yılmaz

TESİS YÖNETİMLERİ GENEL MÜDÜRÜ

1966 yılında İstanbul, Beykoz’da doğdum. Kuleli Askeri Lisesi’nden ve Kara Harp Okulu İnşaat Bölümü’nden mezun oldum. Türkiye’nin çeşitli yerlerinde görev yapmayı müteakip, Kara Kuvvetleri Komutanlığı Emlak Şube Müdürlüğü’nden Kıdemli Albay olarak 2013 yılında emekli oldum. 2014 yılında kendi gayrimenkul şirketimde çalıştım. 2015-2019 yılları arasında ise kurumsal bir markada Ticari Gayrimenkul Danışmanı, Ofis Direktörü ve Eğitmen olarak görev aldım. Temmuz 2019’dan bu yana İzmir’in köklü Yönetim Firmalarından FCTU Tesis Yönetim Şirketi’nde yönetici olarak görev yapmaktayım.

Profesyonel Tesis Yönetim Sektörünün, geleceğin en önemli sektörlerinden biri olacağı inancı ile sektörde fark yaratan bir anlayış ve ekiple hizmet vermeye devam ediyoruz. Açık, şeffaf, insan ve hizmet odaklı anlayışla, Yönetim Hizmeti verdiğimiz projelerde yüksek memnuniyetle kalıcı olmayı hedeflemekteyiz.

FCTU Profesyonel Tesis Yönetimi olarak hizmet verdiğimiz Referanslarımız incelendiğinde görülecektir ki Yönetim Hizmetinde İSTİKRAR ve DEVAMLILIK en önemli özelliğimizdir.

İşinin ehli Yönetici Kadromuz (çoğunluğu SEVİYE-6 “Tesis Yöneticisi” Belgeli personel), Hukuk Birimimiz, İK Birimimiz, Ön Muhasebe Ekibi ve Mali Müşavirimiz, Teknik Ekibimiz, geri destek birimlerimiz ile

%100 memnuniyet hedefiyle hizmet vermek için sektördeyiz.

Ahmet UÇAL

TESİS YÖNETİMLERİ GENEL MÜDÜR YARDIMCISI

1967 yılında Elazığ ilinde doğdum. İlk, orta ve lise öğretimimi burada tamamladım. 1985 yılında Hava Kuvvetleri Komutanlığı bünyesinde hizmete başladım ve 26 yıl çalışmayı müteakip, 2011 yılında emekli oldum. 

2016 yılında gerekli eğitimleri tamamladıktan sonra, FCTU bünyesinde “Site Müdürü” olarak çalışmaya başladım. 

2024 yılı itibarıyla FC Trust Union Profesyonel Tesis Yönetimi “Genel Müdür Yardımcısı” olarak görevlendirildim.

AÜ İşletme Fakültesi mezunuyum. SEVİYE-6 Tesis Yöneticiliği sertifikasına sahibim. 

Evli ve 2 çocuk babasıyım.

Cüneyt CAN

TESİS YÖNETİMLERİ İDARİ İŞLER MÜDÜRÜ

1966 yılında İzmir’de doğdum. Kuleli Askeri Lisesi’nden ve Kara Harp Okulu Makine Mühendisliği Bölümü’nden mezun oldum. Türkiye’nin çeşitli yerlerinde görev yapmayı müteakip, Konya ASAL Bölge Askerlik Şube Başkanlığından 2015 yılında emekli oldum. 2019-2022 yılları arasında kendi sitemde “Profesyonel Yönetici” olarak görev aldım. 2022-2024 yılları arasında FCTU Tesis Yönetim Şirketi’nde “Bölge Yöneticisi” olarak görev yaptıktan sonra, Eylül 2024 ayından itibaren “İdari İşler Müdürü” olarak görevlendirildim.

SEVİYE-6 Tesis Yöneticiliği sertifikasına sahibim. 

Evli ve 2 çocuk babasıyım.

Ayşe SEKİ ÖNCÜL

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİCİSİ

1983 yılında İzmir’de doğdum. Evli ve 1 çocuk annesiyim. Ege Üniversitesi Tekstil Bölümü, Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi Kamu Yönetimi Mezunuyum. 2004 ve 2010 yılları arasında Tekstil sektöründe ihracat firmalarında QC olarak, 2010 ve 2020 yılları arasında da güvenlik firmalarında İnsan Kaynakları Yöneticisi olarak görev aldım. 2020’den bu yana FCTU Tesis Yönetim Şirketi’nde İnsan Kaynakları Yöneticisi olarak görev yapmaktayım.

Sektörümüzde elde ettiğimiz başarı, sadece bizim için değil, aynı zamanda gelecekteki nesiller için de bir ilham kaynağı olmayı sürdürecek!

İnanç DEDE

GENEL MUHASEBE VE FİNANSMAN YÖNETİCİSİ

Medine TEKİN

ÖN MUHASEBE
SORUMLUSU

Büşra DOĞAN

ÖN MUHASEBE
PERSONELİ

Elif DAĞ

YÖNETİCİ ASİSTANI


Ceyda
ÖZ DEMİRDAĞ

OFİS ASİSTANI

Nurhayat DERİNGÖL

OFİS PERSONELİ

Can VARIŞ

ŞİRKET AVUKATI

Ben Avukat Can Varış. Varış Hukuk & Danışmanlık Bürosunun 2019 yılından beri kurucu ortağıyım. Meslek hayatımın 8 yılı İstanbul ve 4 yılı İzmir olmak üzere 12. yılındayım. Gayrimenkul Hukuku, Miras Hukuku, İş Hukuku, Ticaret Hukuku ve Kat Mülkiyeti Hukuku alanlarında aktif olarak faaliyet göstermekteyim. İstanbul ve İzmir’de bir çok gerçek ve tüzel kişiye danışmanlık hizmeti vermekteyim.2020 yılından beri FCTU ailesine hukuki danışmanlık hizmeti vermeye devam ediyorum.Bir çok sivil toplum örgütü ile dernekte aktif üyeyim.